Super familievenlig campingplads... Campingpladspersonalet er utroligt venlige og imødekommende, campingpladsen er meget fredelig med skygge, picnicborde og masser af plads. Den har en fantastisk udsigt, hvis du får en plads ved siden af stranden, men vær forsigtig med sandet, du kan synke ned og have en Dakar-stil eftermiddag (selvom det er sjovt for børnene). (Min tak til campingpladspersonalet!), det er livligt, men også totalt afslappende. Toiletterne er pletfri, og rengøringspersonalet fortjener en medalje, fordi folk ofte er hensynsløse. Vi blev i to dage og elskede det. Det er en skam, at det ikke er tættere på, så vi kunne komme oftere, men jeg kan varmt anbefale det. Personalet, der driver kyllingeboderne, supermarkedet og slikbutikken, er vidunderligt (kyllingen med peberfrugter var lækker)... Vi kan ikke kommentere restauranten, fordi vi ikke tog derhen. For at være lidt pirrende var der to ting, der slog os som lidt mærkelige. For det første var der ingen toiletpapir på toiletterne, hvilket ikke var overraskende, og de advarer dig ikke om det. Senere, da vi talte med de lokale, fortalte de os, at denne service aldrig havde været tilbudt før. Og når man ser folks opførsel, er det ikke så mærkeligt, at de ikke sørgede for dem. For det andet er der en entré på €2,50 til poolen, afhængigt af om man tager derhen om morgenen eller eftermiddagen, og efter man har betalt, er der ingen skyggefulde områder, fordi de alle er optaget. Det eneste gode er, at man selv kan medbringe parasol og stol, hvis alt andet er optaget. Beliggenheden er fantastisk, tæt på stranden (som er vidunderlig), og strandbarerne er også fantastiske. Alt i alt elskede vi Mazagón; det bragte vidunderlige barndomsminder tilbage.