Vogne og udstyr

Spejle til Passat 2016

Skrevet af Irma Norlev, 07-08-2016 - 09:15

vi plejer at bruge EMUK spejle til vores biler, kan man få det til en 2016. eller hvad kan man få som ikke skal indstilles fra gang til gang. vi overvejer at bytte vores Passat 2007 og Audi 2006 som begge har EMUK spejle til den nye.

Skrevet af Ulrik Dahl, 03-09-2016 - 18:06

Hej.
Har set indlægget nu (har ikke været på forum nogle dage)
Godt vi kan hjælpe hinanden med tips og fiduser
Mvh Ulrik

Skrevet af Erik Gerhardt, 28-08-2016 - 18:05

Jeg skrev i et tidligere indlæg at mine nye Emuk spejle til Touran 2 rystede løs og faldt af det viste sig at Emuk havde sendt 2 forskellige men næsten ens på marked med det samme art. Nr. Men takket være lidt oplysning fra Ulrik Dahl fik jeg løst problemet så mange tak til Ulrik

Skrevet af Irma Norlev, 18-08-2016 - 10:18

tak for alle svarene der bliver nu bestilt Emuk til den nye passat vi fik hjem i går.

Skrevet af Dagrunn Meling Hansen, 17-08-2016 - 22:54

I produktoversigten i mit link fra den 9. August står der at spejle til Passat B8 har nummer 100166

Vh. Tommy Hansen

Som nu har prøvet Milenco, men synes EMUK er væsenligt bedre.

Vh. Tommy Hansen

Skrevet af Ulrik Dahl, 17-08-2016 - 21:48

Hej. Mine spejle er også art nr.100165 hvorpå der står at de er til Touran II og Golf Sportsvan.
Købt hos CFhorsens.dk hvor man på hjemmesiden han hente en liste over Emuk spejlene.
De sidder rigtigt godt fast og er nemme at montere.
Mvh ulrik

Skrevet af Erik Gerhardt, 17-08-2016 - 21:25

Da jeg er stor tilhænger af Emuk spejle købte jeg nye spejle til min nye Touran 2016 men det har desværre vist at de hele tiden ryster løs og falder af så jeg var nødt til at binde dem fast med snor på vores ferie tur Ulrik Dahl skriver at hans sidder perfekt mine er måske forkerte de har ART. Nr 100165 så jeg kunne godt tænke mig at få ART. Nr. På dem Ulrik Dahl har

Skrevet af Carl Hansen, 17-08-2016 - 19:17

Jeg har også sådan en kant på mine Hondaspejle hvorpå trykfødderne ligesom vippede på når vi spændte dem. Jeg tog et stykke husholdningsfilm og lagde det på spejlet. Lagde en klat gummifuge som jeg trykkede trykfødderne ned i.
Dagen efter pillede jeg husholdningsfilmen af, skar kanterne rene med en hobbykniv, og vupti så havde jeg facontilpassede trykfødderne på Milencospejlene.

Skrevet af Ulrik Dahl, 17-08-2016 - 19:04

Hej. Jeg har for kort tid siden erhvervet en ny Touran som (formentlig) har samme spejlhusudformning som passat. Jeg havde Mileco spejle fra min tidligere Touran som jeg ville bruge på den ny. Imidlertid er den ny Tourans spejlhus udformet med en forkant yderst ved glasset som er lavere / smallere end selve spejlhuset, hvilket gør at Mileco spejlet "glider" af. Det er simpelthen ikke muligt at spænde beslaget så hårdt at Mileco spejlet bliver siddende når du kommer ud og køre. Jeg har derfor erhvervet Emuk spejle til Tourannen (model 2016), spejle der bliver siddende selv i en orkan. Emuk spejlbilledet er OK, men synes Mileco spejlbilledet er noget bedre (bredere).
Summa summarum du må hen vil en VW forhandler og se om Passat spejlhuset er magen til Tourannens.
Hvis de er det så køb f.eks Emuk spejle.
Vh Ulrik

Skrevet af Henry Lind Pedersen, 13-08-2016 - 19:01

Jeg har lige fået nye Mileco spejle, og hold da helt op hvor er de gode, sider fuldstændig stabilt og rolig.
Så kan varmt anbefale dem.

Skrevet af Carl Hansen, 09-08-2016 - 12:32

Jeg kender godt EMUK spejle for jeg har kørt med dem i mange år. Havde jeg kunne få EMUK til min nye Honda havde jeg selvfølgelig købt dette for jeg var af den opfattelse at det var det absolut bedste. Jeg kendt jo heller ikke andet MEN desværre måtte jeg ud og se hvad der ellers fandtes på markedet.
MILENCO spejlet fandt jeg lidt kluntet idet spejlhuset er aerodynamisk og jeg kan godt garenteret for at det virker. Formen gør at det ikke påvirkes af lufttrykket og derfor vil jeg påstå det er mere roligt end EMUK med sin flade bagside.
I dag ville jeg ikke gå tilbage til EMUK.
Alle jer der stadig tror at EMUK er det bedste skulle lige prøve at køre en tur med MILENCO inden i investerer i nye spejle.

Skrevet af Dagrunn Meling Hansen, 09-08-2016 - 11:38

Spejle
Det er sjældent man ser EMUK i spejltests, men det skyldes at EMUK er et mærkespecifikt spejl og der er jo meget stor forskel på universelspejle og spejle der er konstrueret til en bestemt bil.
Desværre koster EMUK spejle en del, men man får også en god pris for dem, når de skal sælges brugte.

Vh. Tommy Hansen

Skrevet af Dagrunn Meling Hansen, 09-08-2016 - 11:36

Det er sjældent man ser EMUK i spejltests, men det skyldes at EMUK er et mærkespecifikt spejl og der er jo meget stor forskel på universelspejle og spejle der er konstrueret til et bestemt spejl.
Desværre koster EMUK spejle en del, men man får også en god pris for dem, når de skal sælges brugte.

Vh. Tommy Hansen

Skrevet af Irma Norlev, 09-08-2016 - 07:51

vi vil også helst havde EMUK spejle men kan man få det?

Skrevet af Dagrunn Meling Hansen, 08-08-2016 - 17:54

Har Passat og bruger EMUK spejle. Havde også EMUK til vires Touran.
De bedste spejle jeg har haft nogensinde.

Vh. Tommy Hansen

Skrevet af Carl Hansen, 07-08-2016 - 09:44

Jeg har også tidligere været stor tilhænger af EMUK spejle men har nu fået en Honda hvortil der ikke fås EMUK modelspecifikke spejle til og har derfor købt MILENCO og de er i hvert fald ikke ringere.
Jeg har købt de store på lange arme og her i ferien fik jeg afprøvet dem rigtigt og de er helt rystefrie og indstillingsstabile.

Image
DCU medlemskab collage

Danmarks største camping-fællesskab

Bliv medlem af Dansk Camping Union og få:

  • 30% rabat på DCUs 20 campingpladser
  • 15% rabat hos 90 DCU fordelspladser
  • Rabat på attraktioner i hele Danmark
  • Teknisk rådgivning
  • Rabat på service hos DCU Servicecentre
  • Magasinet Camping-fritid otte gange årligt

Bliv medlem her