Vogne og udstyr

Kørsel med Adria 613 HT

Skrevet af Bo Søndergaard, 18-10-2021 - 17:05

Hej Alle

vi påtænker at købe en Adria 613 HT, og vil gerne høre hvad jeres erfaringer er omkring kørsel med denne model , da vi gerne vil køre langt og få den tempo 100 godkendt, er montering af ATC er et must ?
mvh Bo?

Skrevet af Michael Ravnholt, 08-01-2022 - 10:42

hej Bo

Jeg ejer en adria 613 UT fra 2021 2 tons :) fed vogn.....

Jeg var i toscana en uge med den :) den ligger meget godt på vejen.... de flaps der er på vognen ser umiddelbart ud til at fungere :) det tvivlede jeg på :) det overraskede mig nu positivt.

hvis du køber en ny vogn, så se om ikke du kan få lavet hele pakken :) det er nemmere, også mht prisen.

få et klima anlæg. det affugter, køler og varmer, men det udlufter også vognen :) og den skal ikke sidde som den er sat i min vogn, over sengen, den skal sgu sidde i midten af vognen.

få solceller på, alt det du kan få på. igen jeg fik 3 på som jeg selv leveret til dem, og så 2 x 100 amp batteri. fordi man pga el priserne i europa nu begynder at tage penge for den strøm man bruger. vigtigt.

du har så rigeligt med power, selv til at koge vand via en inveter 12 volt til 230 volt. :)

Og få sat et kompressor køleskab i, fordi du dels altid har kolde mad/drikkevare hele tiden, men også fordi det er gratis..... :) og så skal man ikke som alle de der med gas køleskabe, de fryser flasker ned, for at putte dem i køleskabet, fordi det ikke køler godt nok.

Det problem har jeg slet ikke :) og.... jeg har sluppet for at slæbe mig ekstra kompressor kølebox med :)

Husk: mover.... evt gå all in, og vælg den der også har el støttefødder :) det tog jeg.... :) da frivægten var så høj, syntes jeg det er frækt, bare at trykke på en knap når man køre ind på autohof'en og sover, 3 min uden at røre sig :) går man i seng hahaha

 

kh mc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Image
DCU medlemskab collage

Danmarks største camping-fællesskab

Bliv medlem af Dansk Camping Union og få:

  • 30% rabat på DCUs 20 campingpladser
  • 15% rabat hos 90 DCU fordelspladser
  • Rabat på attraktioner i hele Danmark
  • Teknisk rådgivning
  • Rabat på service hos DCU Servicecentre
  • Magasinet Camping-fritid otte gange årligt

Bliv medlem her