Gode råd og ideer

DCU Fordele App - Login Mislykkedes

Skrevet af Mark Hallum Jensen, 27-04-2020 - 14:46

Hej
Jeg har aldrig haft held ved at logge ind på DCU fordels App´en.
Når jeg forsøger skriver den "Info - Login Mislykkedes"
Er der andre der har problemer?

Har en opdateret Iphone 11 og har kontrolleret brugernavn og adgangskode flere gange. De stemmer overens.

Har også forsøgt at afinstallere App´en og geninstallere uden held.

Håber nogen kan hjælpe mig lidt videre. :-)

Mvh Mark Jensen

Skrevet af Peder Overgaard, 28-05-2020 - 09:42

Problem på android: Slet appens data

Hvis du oplever at appen ikke svarer korrekt, så kan du nulstille appen sådan her:
1.Gå ind i telefonens indstillinger.
2.Vælg punktet Apps og underretninger
3.Vælg DCU Fordele
4.Klik på Lagerplads
5.Ryd data.

Ryd lagerplads op appen

Force Restart iPhone 8 / 8 Plus

Specielt for iPhone 8 / 8 Plus kan udfordringer med DCUs fordelsapp nogle gange afhjælpes med Force Restart. Dette får din iPhone til at fjerne fejl i systemet, uden at du mister data af den grund.

Force Restart gøres ved hurtigt at trykke på 'lyd op'-knappen og derefter 'lyd ned', hvoreter man holder 'tænd'-knappen inde, indtil man ser Apples logo.

OBS. Det kan tage flere minutter for smartphonen at starte op igen bagefter.

Se i videoen her, hvordan du Force Starter din iPhone 8 / 8 Plus:

https://www.youtube.com/watch?v=i8fjx86Fsyw

Hej Jørgen
Hvis du søger på fordelsapp på DCU´s hjemmeside er der en løsning med at rydde data i appen når du har hvid skærm efter opdatering, jeg havde samme problem men fik løst det ved at følge instruktionen.
Mvh Peder

Skrevet af Jørgen Vad Jensen, 26-05-2020 - 20:55

Kan man forvente en opdatering af appen? Den har virket tidligere, men efter opdatering, kan man ikke se andet end hvid skærm.

Skrevet af Verner Skov Hansen, 03-05-2020 - 10:31

Jeg kom ind via pc, men hvorfor er pladsbeskrivelsen på engelsk, og jeg kan ikke se hvordan man skifter til dansk, er der et godt råd?
Verner

Skrevet af Dagrunn Meling Hansen, 01-05-2020 - 19:29

Tidligere i dag gik app’en også i helt hvidt, men senere virkede den igen.
Med den historie den app efterhånden har, bør man nok se sig om efter nogle kompetente folk til at løse problemerne.

Vh. Tommy

Skrevet af Palle Nedergaard, 01-05-2020 - 16:53

Får hvid skærm når jeg vil åbne DCU app, samme problem efter at have afinstalleret og geninstalleret app
Mvh
Palle

Skrevet af Niels Erik Møller, 30-04-2020 - 19:54

Hej Mark.

Jeg kan heller ikke få App èn til at virke har prøvet flere gange at af installer den for så at gen installere den men desvære virker det ikke, har prøvet at tale med dem inde hos DCU så mund ikke de for set på det ???

MVH. Niels

Skrevet af Mark Hallum Jensen, 28-04-2020 - 08:35

Afinstallerede og installerede på ny så formoder det er den nyeste version.

Men jeg må nok prøve at skrive til DCU direkte så. :-)

Mvh Mark