Skoda Yeti 2,0 TDI 4x4 6g

Skoda Yeti har tidligere været til test, og den nyeste aftapning af den veltrimmede Skoda er oplagt til endnu et grundigt eftersyn, som afslører et mangfoldigt modelprogram

Skoda Yeti har tidligere været til test, og den nyeste aftapning af den veltrimmede Skoda er oplagt til endnu et grundigt eftersyn, som afslører et mangfoldigt modelprogram. Fra den mindste model med 1,2 liters benzinmotor til topmodellen med 170 hk og 4-hjulstræk - og så fås Yeti også med DSG automatgear, som vi tidligere har skamrost. Desværre er udvekslingen øget de seneste år, så pas på. Prøvekør bilen før køb - måske dur DSGgearet, måske ikke!

Den testede Yeti har en fornem trailervægt med 2.100 kg, og bilen kan tumle den høje vægt. Motoren på 140 hk er ved at være godt brugt, når vi når så højt op på vægtskalaen, men Skoda
Yeti er en rigtig god trækker, når den som testbilen har træk på alle fire hjul. En bil, der fortjener DCU’s blå “Stærk med træk” stempel, der gælder for versioner med mindst 140 hk
dieselmotor og manuelt gear. 

Skoda Yeti 2,0 TDI 4x4 6g

  • Hk 140 v. 4.200 o/m

  • Nm 320 v. 1.750-2.500 o/m

  • Kørevægt 1.535 kg

  • Totalvægt 2.105 kg

  • Maks. påhæng 2.100 kg

  • ECE-snit 17,2 km/l

  • Priser fra 249.000 kr.

  • Diesel fra 311.000 kr.

Image
DCU medlemskab collage

Danmarks største camping-fællesskab

Bliv medlem af Dansk Camping Union og få:

  • 30% rabat på DCUs 20 campingpladser
  • 15% rabat hos 90 DCU fordelspladser
  • Rabat på attraktioner i hele Danmark
  • Teknisk rådgivning
  • Rabat på service hos DCU Servicecentre
  • Magasinet Camping-fritid otte gange årligt

Bliv medlem her