
DCU 7. Kreds Generalforsamlingsstævne 30. - 1. februar 2026
Vi glæder os til at se jer til hyggeligt samvær på Holme Å camping
Har du lyst til at mødes med andre campister, ja måske endda nogle du har truffet på et af
vores tidligere stævner, så mød op til dette stævne, hvor du samtidig har mulighed for at
være med til at sammensætte den fremtidige bestyrelse og/eller få opklaret nogle
spørgsmål omkring foreningen.
Ja, måske har du lyst til at være med til at komme med en ide, som du måske selv vil være med til at afvikle. En dagstur, en weekendtur eller???
Stævnet går til Holme Å Camping, Torpet 6, 6682 Hovborg.
Fredag serveres der en hakkebøf med bløde løg, kartofler, sovs og rødbeder.
Lørdag aften er der buffet med 2 slags kød, 2 slags kartofler, sovs og salater samt dessert og kaffe.
Program:
Fredag 30. januar Ankomst
Kl. 17.00 Standerhejsning
Kl. 18.30 Der serveres en fredagsbøf i fællesstuen. I medbringer selv service og drikkevarer
Kl. 20.00 Ståbanko
Lørdag 31. januar
Kl. 13:30 Generalforsamling i Hovborg Aktivitetshus, Lindevej 7A, 6682 Hovborg
Kl. 19:00 Buffet, dessert og kaffe. Drikkevarer til favorable priser skal købes af campingmutter.
Søndag 1. februar
Kl. 09.00 Standerstrygning – tak for denne gang.
Priser:
Enhed 2 pers. 1.299 kr.
Enhed 1 pers. 685 kr.
Gæst/ung fra 12 år 615 kr.
Børn 2 – 11 år 270 kr.
Husdyr 0 kr.
Bad koster 6 kr. for 5 min.
Strøm afregnes ved tjek ud efter måler 4,75 pr kwh.
I stævneprisen er 2 overnatninger samt middag fredag og lørdag.
Der tages forbehold for ændringer
Tilmelding:
Tilmeldingen er efter først til mølle og er åben fra 15.11.2025 - kl.13 til 29.11. 2025 - kl.13
56 personer kan deltage i stævnet.
Turledere:
Elin og Arne.: tlf.: 23 95 65 22, e-mail: elindcu@gmail.com
Mona og Ove.: tlf.: 61 70 82 88, e-mail: mok.dcu@gmail.com
Oplysninger vedr. Tilmelding:
Når du har udfyldt formularen herunder, vil du modtage en mail med de oplysninger du har
indtastet.
Der vil også stå i mailen om du har fået billetnumre, eller du er kommet på venteliste.
Har du fået billetnumre bedes du indbetale stævnegebyret, som skal være os i hænde
senest 5 hverdage efter tilmelding, ellers bortfalder reservationen.
Først når indbetalingen er registreret, er tilmeldingen gyldig.
HUSK AT PÅFØRE NAVN VED INDBETALING.
Afbestilling:
Afbestilling efter indbetaling f.eks. pga. sygdom m.v. medfører ikke nogen tilbagebetaling,
den det vil oftest være dækket af din rejse- og afbestillingsforsikring.
Tilmeldingen åbnes 15.11.2025 – kl. 13:00 og slutter den 29. 11.2025 kl. 13.00
Du skal logge ind for at kunne tilmelde dig.