Dcu 7. kreds

DCU 7. Kreds Generalforsamlingsstævne 30. - 1. februar 2026

Vi glæder os til at se jer til hyggeligt samvær på Holme Å camping

-
1299.00

Har du lyst til at mødes med andre campister, ja måske endda nogle du har truffet på et af

vores tidligere stævner, så mød op til dette stævne, hvor du samtidig har mulighed for at

være med til at sammensætte den fremtidige bestyrelse og/eller få opklaret nogle

spørgsmål omkring foreningen.

Ja, måske har du lyst til at være med til at komme med en ide, som du måske selv vil være med til at afvikle. En dagstur, en weekendtur eller???

Stævnet går til Holme Å Camping, Torpet 6, 6682 Hovborg.

Fredag serveres der en hakkebøf med bløde løg, kartofler, sovs og rødbeder.

Lørdag aften er der buffet med 2 slags kød, 2 slags kartofler, sovs og salater samt dessert og kaffe.

 

Program:

Fredag 30. januar Ankomst

Kl. 17.00 Standerhejsning

Kl. 18.30 Der serveres en fredagsbøf i fællesstuen. I medbringer selv service og drikkevarer

Kl. 20.00 Ståbanko

Lørdag 31. januar

Kl. 13:30 Generalforsamling i Hovborg Aktivitetshus, Lindevej 7A, 6682 Hovborg

Kl. 19:00 Buffet, dessert og kaffe. Drikkevarer til favorable priser skal købes af campingmutter.

Søndag 1. februar

Kl. 09.00 Standerstrygning – tak for denne gang.

 

Priser:

Enhed 2 pers. 1.299 kr.

Enhed 1 pers. 685 kr.

Gæst/ung fra 12 år 615 kr.

Børn 2 – 11 år 270 kr.

Husdyr 0 kr.

 

Bad koster 6 kr. for 5 min.

Strøm afregnes ved tjek ud efter måler 4,75 pr kwh.

 

I stævneprisen er 2 overnatninger samt middag fredag og lørdag.

Der tages forbehold for ændringer

 

Tilmelding:

Tilmeldingen er efter først til mølle og er åben fra 15.11.2025 - kl.13 til 29.11. 2025 - kl.13

56 personer kan deltage i stævnet.

 

Turledere:

Elin og Arne.: tlf.: 23 95 65 22, e-mail: elindcu@gmail.com

Mona og Ove.: tlf.: 61 70 82 88, e-mail: mok.dcu@gmail.com

 

Oplysninger vedr. Tilmelding:

Når du har udfyldt formularen herunder, vil du modtage en mail med de oplysninger du har

indtastet.

Der vil også stå i mailen om du har fået billetnumre, eller du er kommet på venteliste.

Har du fået billetnumre bedes du indbetale stævnegebyret, som skal være os i hænde

senest 5 hverdage efter tilmelding, ellers bortfalder reservationen.

Først når indbetalingen er registreret, er tilmeldingen gyldig.

HUSK AT PÅFØRE NAVN VED INDBETALING.

Afbestilling:

Afbestilling efter indbetaling f.eks. pga. sygdom m.v. medfører ikke nogen tilbagebetaling,

den det vil oftest være dækket af din rejse- og afbestillingsforsikring.

Tilmeldingen åbnes 15.11.2025 – kl. 13:00 og slutter den 29. 11.2025 kl. 13.00

Du skal logge ind for at kunne tilmelde dig.

Log ind her

Meld dig ind

Danmarks største camping-fællesskab

Bliv medlem af Dansk Camping Union og få:

  • 30% rabat på DCUs 19 campingpladser.
  • 15% rabat hos 90 DCU fordelspladser
  • 20% rabat på hytter i lavsæson
  • Rabat på attraktioner i hele Danmark
  • Teknisk rådgivning
  • Rabat på service hos DCU Servicecentre
  • Magasinet Camping-fritid otte gange årligt

Bliv medlem her