Hobby 495 ufe. 59.000,-

21.03.2015 09:45

Pæn og velholdt vogn. Kun 1 ejer.
1100 kg egenvægt, 1350 kg totalvægt,
Fransk seng. Dobbeltseng. Sengetæppe. Madrasser pæne og rene.
Hæve/sænkebord. Rundsiddegruppe. Kassettegardiner.
Ekstra stikkontakter monteret ved rundsiddegruppen.
Sikkerhedsafskærmning i glas ved rundsiddegruppe/køkkenbord
Nye dæk. ( Kørt ca. 50 km). Slingrekobling.
Vognens bredde er 230 cm. Indregistreret 24-11-2005.
Stor tagluge + mindre tagluge i sove afd.
Fluenetsdør. Serviceklap.
Køleskab. Komfur. Kassettetoilet.
Brusebund og håndbruser i toiletrum
TV-antenne. Gulvtæppe (specialsyet fra Fraster)
Byvand. Varmt vand. Torinopakke/vinteroptimering.
Tilslutnings ledning til stander på campingplads.
Sovepladser: 4
Siddepladser: 6
Torino-pakke består af: Blæservarme - og udvidelse af eksisterende varmeslanger. Der er installeret et Truma Ultra Heat 230 volt varmeanlæg, der kan levere enten 500, 1.000 eller 2.000 watt efter behov. Bag ryglæn i rundsiddegruppen er der installeret ekstra WL ventiler i varmeslanger. Dette sikrer en optimal fordeling af varme i vognen. Gulvet opvarmes med varmefolie under gulvtæppet i siddegruppen og på det frie gulvareal. Dobbelt bund i magasiner. Vinterafdækning til køleskab.
59.000,-

Du skal være logget ind, før du kan kommentere

Kommentarer 2

Flemming Udbjørg
21.03.2015 11:17

Fin pris - men....

Vognens pris ser fin ud i forhold til både stand og udstyr - så den burde være et rigtig godt køb.

Udfordringen er, at man kan købe en helt tilsvarende vogn med samme udstyr til stor set samme pris hos en forhandler - og få både et nyt Capri-fortelt og 2 års reklamationsret med i købet, ligesom vognen vil være både fugt- og gastestet.

Dette ikke sagt, for at ødelægge jeres salg, men da I har haft vognen til salg til en lidt højere pris før, vil jeg blot give mit bud på, hvorfor det kan være, at køberne svigter jer - selv om det er et godt køb.

Så hvis I vil have vognen solgt inden sæsonen rigtig tager fat, tror jeg I skal gøre lidt mere ved prisen - selv om det er ærgerlige penge at gå glip af.

Om udstyr: "Ingen" vil give ekstra for en Torino-pakke, UltraHeat eller Byvand - desværre.

Til dit billede: Jeg bliver en smule mistænkelig på den mørke farve omkring bageste gule lygte - det havde vi nemlig også på vores tidligere vogn. Har du fået checket, om det er "alupest" - som kloge hoveder mener skyldes en katalytisk overgang - en elektrisk overgang, der giver svag strøm på alukassen. Og så reagerer aluminium, når det både bliver elektrisk ledende og fugtigt. Derfor opstår disse angreb ofte lige omkring monterede lygter eller hvor elektriske anlæg ligger helt op ad ydervæggen .

Men....hvis din vogn har fået alupest - så bør du få den set efter, så det ikke er noget der har bredt sig.

En køber vil være meget opmærksom her - for det koster penge. Og her ville være et punkt, hvor en 2-årig reklamationsret virkelig ville have nytte.

/Flemming U

/Flemming U