rod ved forhandler, eller er det ?

Benno Frederiksen
07.10.2015 09:06

Vi har i foråret købt en brugt Hymer Nova S 546, vi er glade for den.

Der har været nogle ting,, fejl og mangler der skulle rettes, som der jo nok ofte er, problemet er bare, at sidste gang vi fik vognen hjem igen, var sengebunden brækket, og madressen, på en eller anden måde udskiftet, eller forbyttet.
Sengebunden / lamelbunden er forsøgt repareret.
Der er ingen tvivl om dette, men forhandler vil ikke vedgå dette, og kalder det for beskyldninger,,, æv siger vi bare.
Det kan da ikke være rigtigt, at vi skal gennemfotografere hele vognen inden vi kører den på værksted, nu er det vel bare påstand mod påstand ?

Du skal være logget ind, før du kan kommentere

Antal anmeldelser: 4

Carl Hansen
07.10.2015 09:28

Motivet til udskiftning af madrassen.

De fejl og mangler du har fået rettet er det hen over eller ved sengene. Så giver det jo svaret: En mekanikker har været oppe og stå på din seng hvilket den ikke kan holde til og sengerammen eller lameller knækket. Splinterne har ødelagt madrassen og så har du motivet til udskiftning af madrassen.

Benno Frederiksen
07.10.2015 09:38

motiv ?

Yes, der er udskiftet højtalere ind over sengen, der var en ny madresse i vognen da vi fik den, og nu er der en gammel beskidt en af slagsen, ikke helt tilfredsstillende, men nå, jeg behøver jo ikke komme der mere

Carl Hansen
07.10.2015 13:32

Brug motivet

Ja men så gå dog tilbage til den forhandler og sig det til ham. Sig at du tror han har ødelagt madrassen da han stod op i sengen og knækkede trærammen i sengen. Sig til ham at det er motivet og at du vil lægge det på nettet.
Fortsætter han med at afvise så glæder vi andre os til at høre hvem han er. Er det en jeg kender kan jeg love dig at jeg skåner ham ikke ved et besøg.

Flemming Udbjørg
07.10.2015 21:34

Gå videre med sagen

Lad DCU hjælpe dig med at få forhandleren i tale på en ordentlig måde - og lad evt. sagen gå til C ampingbranchens Ankenævn