Alde 3010 fyr lugter

16.07.2009 18:14

Hejsa
Har nogen af jer, med centralvarme i vognen, oplevet at der kommer en indelukket jordslået lugt, sådan lidt kælderagtig i det rum hvor fyret står, i vores tilfælde i garderobeskabet? Lugten er der uanset om det er tændt eller ej, og jeg synes at jeg kan lugte lidt fra de slanger der kommer fra fyret, men er ikke sikker. Har også kigget efter døde mus og gamle våde klude og det er det ikke :-)
Nogen idéer eller tilsvarende oplevelser?
Venligst....Thomas

Du skal være logget ind, før du kan kommentere

Antal anmeldelser: 5

17.07.2009 08:46

du skulle prøve at kikke på www.campingferie.dk der svarer sten på dit spørgsmål, mulivis gas lækæge.

17.07.2009 09:41

kan der have været en utæthed så der er gammelt vand i isoleringen eller i kappen på dit fyr.
Der skal jo ikke være forskel på om fyret er tændt eller slukket, da det jo er helt adskilt fra atmosfæren.

mvh ulrik

17.07.2009 11:01

Luk for gassen, og af sted og få gastestet----TRYKPRØVET.

Erik

17.07.2009 15:05

Hejsa
Tak for jeres svar. Når nu der bliver nævnt gaslækage så kan jeg godt lugte antydning af gas lige over fyret. Alt er nu slukket og mit Caravan Center, Jysk Carvan Center i Støvring, har netop arrangeret at der kommer en mand på arbejde i morgen lørdag og laver en gastest og fikser en evt. lækage. Super service der gør at vi kan overholde vores ferieplaner. Campingvognen blev i øvrigt gastestet i uge 11, så det må være opstået derefter.Tak for jeres råd og hjælp...tør ikke tænke på hvad der kunne være sket.
Venligst....Thomas

18.07.2009 22:20

Hej alle
Vognen er i dag blevet gastestet og blev fundet 100% i orden. Det er jo både godt og skidt. Godt at der ikke var lækage, skidt at jeg ikke fik fundet kilden til lugten. Vi kan nu trygt tage på ferie og lugten er såmænd ikke så slem og er kun i skabet, det er bare irriterende hvor den kommer fra. Har her til aften prøvet at gennemskylle den indvendige spildevandstank med velduftende Ajax vand. Så må vi se om det ændre noget, men jeg tvivler.
Det var sidste update på den historie :-)
Venligst...Thomas