Hillerød Camping - Årets Danske Campingplads 2019

Kim Toft
28.05.2019 20:18

Gennem årene har min hustru og jeg gæstet rigtig mange fine campingpladser i Danmark, men uvist af hvilken grund, har vi aldrig besøgt Hillerød, hvor vi i vores ungdom boede og arbejdede gennem 10 år. Forrige weekend var det så - efter 30 års fravær - blevet tid til et gensyn, og sammen med et hold gode venner havde vi booket os ind på byens campingplads.

Det blev en usædvanlig positiv oplevelse, og jeg behøver næppe diske op med en masse rosende superlativer, for det er der såmænd så mange andre, der har gjort gennem alle de år hvor Lejrchef Annette Quist har drevet pladsen. Det er jo ikke uden grund, at Annette blev kåret som årets ildsjæl i Hillerød i 2015, og hendes fantastiske campingplads er udnævnt til Årets Danske Campingplads 2019. Så er man altså ikke hvemsomhelst.

Jeg vil derfor nøjes med at sige, at hvis jeg var lejrchef på en hvilken som helst anden campingplads i Danmark, så ville jeg skynde mig at booke nogle dages studieophold for mig selv og mit personale på Hillerød Camping. Her er der virkelig noget at lære for de fleste.

Du skal være logget ind, før du kan kommentere

Kommentarer 1

Søren Jepsen
04.09.2019 08:59

Det skal da helt sikkert prøves!

Jeg var for nyeligt på Skyttehuset Camping omkring Silkeborg, som jeg syntes rigtig godt om, men nu skal jeg da helt sikkert besøge Hillerød Camping med fruen, kan jeg mærke!

vh

Søren / udvikler

https://www.hestegalleri.dk/