Kjeld Bentzen
19. februar 2012 Kl. 09:00
Sygic
Hej Per. Sygic virker virkelig godt sammem med de forskellige POI. Har lige læst Frankrig ind. Men et problem hos Sygic er at du skal have læst det enkelte land ind for at POI virker. Så tror du det vil være muligt at I kunne lave en opdeling af f.eks pladser langs motorvejen, for de enkelte lande, så det er muligt at læsef.eks Frankrig ind og på samme måde Tyskland o.s.v.
Med venlig hilsen
Kjeld
Per Servé
19. februar 2012 Kl. 10:02
Sygic
Hej Kjeld
Det lyder som en god idé - jeg har allerede sendt forslaget videre til Archie, og du skal nok få besked, så snart jeg har et svar tilbage.
Med venlig hilsen
Per
Kjeld Bentzen
19. februar 2012 Kl. 17:36
Sygic
Tak glæder mig til at høre fra dig.
mvh
Kjeld
Per Servé
20. februar 2012 Kl. 17:10
Sygic
Hej Kjeld
Så har jeg svar tilbage - Archie har fået mange henvendelser om dette - men der er tekniske problemer med at gøre som du foreslår. I øjeblikket er der nemlig 35 lande i databasen. Hvis Archie er nødt til at publisere alle POI kategorierne og derefter separere dem op land efter land - så skal der HVER GANG laves følgende FORSKELLIGE filer :-)
Campingpladser langs motorveje: 35 x 18 forskellige formater
Best Deal: 35 x 18 forskellige formater
Camping Cheque: 35 x 18 forskellige formater
CampingCard ACSI: 35 x 18 forskellige formater
Normale campingpladser: 35 x 18 forskellige formater
Ved siden af dette er der stadig en masse folk der ønsker at Archie forsætter med at publisere filer i de allerede eksisterende formater til konventionelle GPS - navigationssystemer.
Dertil skal siges at Archie i forvejen - ved hver opdatering - skal producere omkring 400 hjælpefiler for at konvertere de eksisterende og opdaterede filer. Specielt Sygic formaterne (.upi, .rupi) er meget tidskrævende.
Så det kan desværre ikke lade sig gøre - måske senere hvis vi finder en nemmere løsning på det tidskrævende arbejde.
Med venlig hilsen
Archie og Per
Kjeld Bentzen
21. februar 2012 Kl. 07:18
tak
Hej Per
Tak for svaret, vi kan jo også håbe at Sygic laver programmet så man kan indlæse POI, selv om man ikke har alle landene.
kjeld
Ingolf Jensen
21. februar 2012 Kl. 10:45
POI på TomTomTom
Per jeg er meget tilfreds med jeg let kan downloade POI CC, CCA mfl til min TomTom
tak for det store arbejde, der lægges i dette fra jeres side !

Per Servé
21. februar 2012 Kl. 11:31
Sygic
Hej Kjeld
Foreløbig findes der ikke en nem løsning på problemet - desværre.
Med venlig hilsen
Per
Per Servé
21. februar 2012 Kl. 11:33
POI
Hej Ingolf
Dejligt at høre at POI'erne fungerer - og at I har glæde af det arbejde som specielt Archie og Parafoeter udfører :-)
Med venlig hilsen
Per
Jørn Justesen
21. februar 2012 Kl. 16:02
POI Android
Hej Per!
Jeg ved ikke om jeg har misforstået noget, men på min smartphone mangler der mange danske campingpladser selvom jeg ud over CC, CCA og Best Deal også har valgt andre campingpladser. Har jeg gjort noget forkert?
mvh
Jørn
Per Servé
21. februar 2012 Kl. 17:55
POI
Hej Jørn
Du skulle også meget gerne kunne se alle de danske campingpladser, som jo er indeholdt i den samlede mængde POI - i øjeblikket 30.101 for hele Europa, Danmark inkl.
Er du sikker på du ikke kun har markeret de POI kategorier du nævner (CC, CCA og Best Deal) - men har udeladt ALLE campingpladser - den kategori som indeholder de 30.101 POI ?
Med venlig hilsen
Per
Jørn Justesen
21. februar 2012 Kl. 18:01
POI
Hej igen!
Jo, de er hakket af alle sammen
mvh
Jørn
Jørn Justesen
21. februar 2012 Kl. 18:07
Lige een gang til
Hej Per!
Nu er den hjemme. Det skyldtes at der var hak i Near the Hoghroads.
Hvis der er det kommer der selvfølgelig kun pladser frem langs motorvejene.
mvh
Jørn
Per Servé
21. februar 2012 Kl. 19:37
POI
Hej Jørn
Jeg tænkte nok at det var dét, der var årsagen til at ikke alle pladser blev vist :-)
Med venlig hilsen
Per
Lene Sørensen
22. februar 2012 Kl. 07:44
Windows Phone
Hej Per
Jeg kan ikke finde ud af at lægge POI ind på min Nokia Windows Phone.
Jeg har Nokia Kort, så det burde vel kunne lade sig gøre.
Kan du hjælpe mig med det ?
Mvh Lene